Правила поведінки для здобувачів освіти
І. Ми – відповідальні, старанні і наполегливі у навчанні:
1. Правила поведінки для здобувачів освіти базуються на чинному законодавстві в сфері освіти.
3. Здобувачі освіти приходять до школи без запізнень, за 10-15 хвилин до початку занять, чисті і охайні, займають своє робоче місце з першим дзвінком, готують все необхідне навчальне приладдя.
4. Учень/учениця старанно виконує домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
5. Під час перерви школярі прибирають своє робоче місце й готуються до наступного уроку.
6. У їдальні учням слід дотримуватися черги та культури харчування, не слід виносити їжу і напої за межі їдальні.
7. До закінчення уроків учень/учениця може залишити територію навчального закладу тільки з дозволу класного керівника або чергового адміністратора (за письмовою згодою батьків).
8. Учень, який був відсутній у школі з поважної причини до 3 календарних днів, може відвідувати школу без надання довідки від лікаря. Про відсутність учня/учениці батьки повідомляють класного керівника письмово або по телефону.
9. У разі відсутності на навчальних заняттях по причині хвороби, здобувач/здобувачка освіти має обов’язково надати відповідну довідку від лікаря з рекомендаціями щодо допустимого навантаження на уроці фізичної культури зі вказаним терміном.
10. Учні відповідають за збереження свого майна. Якщо учень загубив щось зі своїх речей, школа не несе відповідальності.
ІІ. Ми – ввічливі:
1. Здобувачі мають бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками навчального закладу, батьками інших учнів, а також з учнями.
2. Здобувач/здобувачка освіти школи виявляє повагу до старших, піклується про молодших.
3. Учні мають дбайливо ставитися до шкільного майна та речей, що належать іншим (учням, педагогам, іншим учасникам освітнього процесу).
4.Чужими речами користуємося лишез дозволу власника. За пошкоджене шкільне майно батьки учня відшкодовують збитки.
ІІІ. Ми – у безпеці:
1. Школа – територія, на якій не місце предметам або речовинам, які можуть зашкодити здоров’ю, безпеці інших людей або завадити проведенню навчального процесу (наприклад, зброя, вибухові, вогненебезпечні речовини, спиртні напої, сигарети, наркотики, отрути, невідомі речовини та предмети тощо).
2. Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по школі, окрім тих місць, де їм небезпечно знаходитися (дах, підвал, майстерня).
3. Булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу недопустимі форми поведінки у школі та за її межами.
4. В шкільному житті ми уникаємо школярів:
– штовханини, кидання предметами або гри м’ячем у приміщеннях, непристосованих для цього;
– сварки між собою, з’ясування стосунків, бійки.
5. Під час повітряної тривоги дотримуватися алгоритму дій:
• Відповідальна особа вмикає наявну систему оповіщення закладу.
• Учитель сповіщає учнів про загрозу, а батьків — про переміщення дітей до укриття.
• Вчитель, який перебуває на уроці повинен організувати пересування учнів в приміщенні класу, швидко залишити з ними кабінет та пройти в укриття.
• Для супроводу початкових класів можуть бути залученні помічники.
• Для швидкого надання медичної допомоги має бути залучений медичний працівник.
• Відповідальні особи після оголошення сигналу оповіщення мусять перевірити всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу та працівників закладу, по завершенню перевірки прямувати до найближчого укриття.
• Учні, які перебувають на подвір’ї закладу в час перерви, під час сигналу оповіщення, повинні дочекатися класного керівника на подвір’ї ліцею. Класний керівник збирає учнів, робить перекличку і разом з ними рухається до укриття.
• Учителі повинні подбати про швидке та спокійне переміщення до укриття, спеціальне місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей.
• Вчителі повинні допомогти учням швидко та спокійно зайняти місця.
• Уроки в укритті повинні відбуватися згідно розкладу.
• Після відбою повітряної тривоги – вчителі слідкують за тим, щоб вихід учнів з укриття здійснювався безпечно колонами або групами, без поспішання.
6. Відпускати учнів під час повітряної тривоги можна лише за письмової згоди батьків.
7. На уроках дозволяється використання телефонів, лише з дозволу вчителя. На уроці вони повинні зберігатися в класі у спеціальних ящиках.
Під час карантинних обмежень, пов’язаних із COVID-19:
– регулярно та ретельно мийте руки з милом упродовж 20-40 секунд або обробляйте дезінфікуючими спиртовмісними засобами;
– уникайте скупчень людей. Тримайте дистанцію на відстані 1,5 метра від інших людей, зокрема, тих, хто кашляє.
– не торкайтеся руками своїх очей, носа та рота.
– під час кашлю та чхання прикривайте рот і ніс згином ліктя або одноразовою серветкою.
– використовуйте маску, коли маєте симптоми ГРВІ або контактуєте з людиною з підозрою на інфекцію та коли знаходитесь у громадських місцях.
– при ознаках ГРВІ залишайтеся вдома, зателефонуйте своєму сімейному лікарю. Якщо у Вас температура вище 38, кашель і для д утруднене дихання, одразу дзвоніть 103.